TERMÉKEK

  PARTNEREINK

  A K-SYS KERETRENDSZER

 BELSŐ LEVELEZŐRENDSZER



 

 

 

 

 


 

BIBLIOFIL ÉS SAXUM BT.


A Bibliofil Kft. országszerte 30 településen rendelkezik könyvesbolttal. A boltokban a Laurel Kft. által értékesített IBM pénztárgépen alapuló bolti rendszere működik. A K-SYS keretrendszerre épülő központi rendszer biztosítja a bolti programok törzsadat hátterét. Fogadja a boltok napi jelentéseit és egységes rendszerben kezelve a fix és bizományosi forgalmat, támogatja a központi ügyviteli, számviteli funkciókat.
A közös vezetés alatt működő Bibliofil és Saxum Kft. rendszerei is több ponton érintkeznek. A Saxum Kft. rendszere ugyancsak a K-SYS rendszerre épül. A rendszerek közt elekronikus adatkapcsolat van csökkentendő a manuális munkát és a hibalehetőséget.

BUDAPESTI FOPOLGÁRMESTERI HIVATAL

A Citinfo rendszer speciális módon épült és fejlődik ma is. A keretrendszet, és az abban működő első alkalmazást (Ingatlanvagyon kataszter) a KERNEL Kft. telepítette 1993-ban. A Hivatal Informatikai Ügyosztályán dolgozó munkatársak a keretrendszer megismerése, az abban való "gondolkodás" elsajátítása után sok-sok modullal bővítették a rendszert. A KERNEL Kft. megbízás alapján ugyancsak elkészített a keretrendszerbe integrált néhány alkalmazást. Ma a Citinfo rendszer felhasználóinak a száma 200 körül van. Néhány kiragadott funkció az igen szerteágazó területekről, melyek :

  • Költségvetés, keretgazdálkodás
  • Képviselők nyilvántartása (személyzeti és bér funkciók)
  • Közgyűlési határozatok
  • Ügyosztályi iktatás
  • Informatikai eszközök nyilvántartása (telepítés, karbantartás, felújítás)
  • Lakáskölcsönök (és törlesztésük)
  • Értékvédelmi támogatások (és törlesztésük)
  • Ingatlan hasznosítás (bérletek, számlázás, pénzügy)
  • Gépkocsi nyilvántartás
  • Védelmi Bizottság nyilvántartásai (veszélyforrások, kapacitások)

MAGYAR KÖNYVKLUB RT.

A korábban Bertelsmann tulajdonú cég számítógépes feldolgozása a német cég kinti nagy gépén futott. A több százezer könyvklub tag törzsadatait, folyószámláját, megrendeléseit tartalmazó adatbázist sikerült átültetni a K-SYS rendszerbe. A megrendeléseket feldolgozó, számlázó és raktárirányító rendszerben ugyancsak megoldott a csomagok összeállítása, postázása, a befizetések automatizált kezelése (könyvelése). A klub több bolttal is rendelkezik, emiatt a rendszer nem csupán a csomagküldo rendszerben működo rendelési csatornákat szolgálja ki, hanem a hagyományos bolti kiszolgálást is. A boltokban működő programrészek lehetové teszik, hogy az értékesítés mellett a bolt ügyfélszolgálatként is működhessen.A tulajdonosváltást követően egy meghívásos pályázat második jelöltjeként végül is a KERNEL Kft. készíthette el a teljes ügyvitelt lefedő új informatikai rendszert. A több százezer könyvklub tag törzsadatait, folyószámláját, megrendeléseit tartalmazó adatbázist sikerült átültetni a K-SYS rendszerbe. A megrendeléseket feldolgozó, számlázó és raktárirányító rendszerben ugyancsak megoldott a csomagok összeállítása, postázása, a befizetések automatizált kezelése (könyvelése). A klub több bolttal is rendelkezik, emiatt a rendszer nem csupán a csomagküldő rendszerben működő rendelési csatornákat szolgálja ki, hanem a hagyományos bolti kiszolgálást is. A boltokban működő programrészek lehetővé teszik, hogy az értékesítés mellett a bolt ügyfélszolgálatként is működhessen.

METCOSPED NEMZETKÖZI SZÁLLÍTMÁNYOZÓ ÉS SZOLGÁLTATÓ KFT.

K-SYS rendszeren alapuló, hálózaton működő Spedit-Org -Szállítmányozási rendszer a felhasználói igényekhez folyamatosan igazodva támogatja az általános szállítmányozói szakma és a vállalati gazdálkodás teljes tevékenységét.
Az adatok rögzítése, felvitele a tevékenységnek megfelelően a szakmai területen történik, törzsadattárakban és a kódtárakban feltöltött állandó adatok töredékszavának billentyűzésével. A szakmai terület által elvégzett munka során felvitt adatok automatikusan kerülnek át a számviteli és pénzügyi folyamatok végzéséhez, ahol csak egy enter lenyomásával (vagy egérrel történo klikkeléssel) kell dönteni a választott folyamat végrehajtására.
A szakmai terület adatfelvitelét is megkönnyíti a rendszerhez kapcsolt kommunikációs lehetoség a külső partnerekkel. Esetünkben modem-kapcsolatban állunk a MÁV különböző részlegeivel és a számlavezető bankunkkal. A modemen átvett és átadott adatok azonnal beépülnek a munkafolyamatainkba, azaz konvertálásra kerülnek a rendszerhez.
A négy szintre épülő poziciószám (szerződés, megbízás, feladat, ügylet) segítségével történő adatleválogatási listák naprakész vezetői információt biztosítanak a forgalom és a gazdálkodás pillanatnyi állásáról. A meghatározó listák napi megtekintése biztosítja, hogy munkafolyamat nem maradhat el, a határidők mulasztásának lehetosége szinte kizárt.
A rendszerbe épített "piramis" információs program egyidejűleg ad tájékoztatást a főkönyv, a számlák, a megbízások adatairól tetszés szerinti leválogatási rendezettségben.
A rendszerhez számtalan, a munkavégzést és a tájékozódást segítő egyéb program, valamint kívánságnak megfelelően Windows is illesztésre került.
A határtalan lehetőségeket kínáló rendszer teljes megismerése és áttekíntése nem megy egyik napról a másikra, de az adott munkafolyamathoz tartozó modulok használata rövid időn belül elsajátítható. A hozzáférési lehetőség a jogok és státuszok beállításával szinte korlátlan mértékben alkalmazható, biztosítva ezzel a megfelelő információ és adatvédelem lehetőségét.
Társaságunk a rendszert 1992 óta használja, és a folyamatos igények szerint került és kerül a jövőben változtatásra, bővítésre. A munkatársak megszerették és ma már nélkülözhetetlen eszköz a napi tevékenység végzésében. E rendszer tette lehetővé az évi 10 ezres nagyságrendű bizonylatmennyiség naprakész könyvelését, amelyet a pénzügyi tevékenységgel együtt 2 és fél munkatárs képes elvégezni.

Nyugodt szívvel ajánlom a rendszer használatát mindazoknak, akik szeretik a rendet, igénylik a megbízható és naprakész információt vállalkozásuk minden mozzanatáról, akik szeretnék kizárni az adat- és információvesztés lehetőségét.

                Léránt György
                METCOSPED Kft.
                ügyvezető igazgatója

PULTRANS VASÚTI SZÁLLÍTMÁNYOZÁSI KFT.

Az Önök termékéről, a K-SYS keretrendszer felhasználásával Társaságunk részére kifejlesztett PULINFO Integrált Informatikai Rendszerről valamint eddigi üzleti kapcsolatunkról az alábbiakban összegezzük tapasztalatainkat a termékükről készülő ismertetőben referenciaként történő megjelentetés céljából.
"A Társaságunk informatikai rendszerének újjászervezésére kiírt pályázatra 78 érdeklődőből végül 22-en adtak értékelhető ajánlatot. Ezek közül került kiválasztásra a KERNEL Kft., akivel 1 év leforgása alatt közös munkával eljutottunk a szerződéskötéstől a rendszerterv elkészítésén át a működő rendszer átadásáig.
Az azóta megszerzett közel 2 éves üzemeltetési tapasztalat alapján most már joggal mondhatjuk ki: jól döntöttünk. A KERNEL Kft. munkatársaiban feladatcentrikus, problémaérzékeny, rugalmas és nem utolsó sorban nagy szakmai tudással rendelkező együttműködő partnereket ismertünk meg.
Az általuk kifejlesztett "PULINFO" rendszer gyökeres fordulatot hozott Társaságunk életében. A kirendeltségeink bekapcsolódása az információs rendszerbe meggyorsította a központ felé történő adatáramlást és a kétoldalú, automatikus információcsere eredményeképpen a vidéki telephelyeink is a gazdasági, műszaki folyamatok részeseivé, operatív irányítóivá váltak.
Az ügyintézői munka is átalakult, a többszörös adatrögzítés megszűnése által felszabadult munkaidőt tevékenységünk elemzésére, jobbá tételére tudjuk felhasználni.
A rendszer teljes integritása következtében a felső vezetői döntéshozatal teljes körű, társaságunk minden egyes szakterületére kiterjedő tényekre alapozódik, a tervezést automatikus tervezési funkciókkal tudjuk biztosabbá, pontosabbá tenni. Nem lehet szó nélkül hagyni a kérésünkre kifejlesztett "PIRAMIS" vezetői információs és elemző eszközt, amely eddig még legnehezebb kérdéseinkre is megadta a választ.
A rendszer méretei miatt nincs lehetőség ezen a szűk helyen arra, hogy minden egy modul fenti részletességgel bemutassunk, de talán ennyiből is érzékelhető volt megelégedettségünk.

Jó szívvel ajánljuk mindenkinek: mielőtt döntene új információs rendszerét illetően, érdemes alaposan tanulmányoznia a KERNEL Kft. ajánlatát."

                Üdvözlettel:
                Czitó Győző
                ügyvezető igazgató

.

.

KERNEL Informatikai Fejlesztő Kft. 1993-2009.

.